Alla recensioner av Max
Review om: DAZN
Scam Company. Predatory Pricing Tactics.
They are a scam company who use predatory tactics to lock you into long term pricing. In fact, they do not specify anywhere that you are signing up to an annual subscription and cannot cancel. They make it seem like it is one upfront cost. You only find out when they start taking your money every month. At this stage you can try to talk to them but they will not listen.
Review om: Etihad Airways
Ho un volo sa TRV a FCO,Etihad…
Ho un volo da TRV a FCO,Etihad condivide il volo con Air Arabia per la tratta TRV/ABU Dhabi per questa tratta e’ impossibile scegliere il posto in quanto Air Arabia e’ una low cost ed i sistemi delle due compagnie non comunicano…io ho comprato un biglietto Etihad che non e’ una low cost ma ho il servizio di una low cost per un tratto del viaggio…all’andata ci hanno dato posti separati nelle ultime file poi sono riuscito ad avere i posti vicini ma sempre in una delle ultime file…trovo assurdo comprare un biglietto da una compagnia come Etihad e avere il servizio di una low cost!!!! Inoltre non e’ possibile nemmeno effettuare il check-in online sempre per il code sharing con Air Arabia…anche se e’ arrivata l’email che avverte della possibilita’ di farlo…che confusione!!!!!
Review om: Etihad Airways
Etiadh se vende como una de las…
Etiadh se vende como una de las compañias de “alto standing” del Golfo, pero la experiencia de volar con ellos te demuestra lo lejos que está de ese status. El confort y la comodidad así como la atención y el servicio a bordo son, siendo generoso, deficientes. En mi caso tuve que reclamar, por indicación de su empleada en el aeropuerto, y a día de hoy tras varios correos electrónicos aún estoy esperando que me respondan. Atención al clente pésima. La mejor queja es que no volveré a volar con ellos.
Review om: Conrad
Har beställt varor och betalt extra för…
Har beställt varor och betalt extra för hemleverans. Ups vägrar att leverera om man är inte hemma. Betalar man extra för allt krångel??? Första och sista gången. ALDRIG MER CONRAD!!! ALDRIG MER UPS!!!
Review om: Funko
Commande jamais reçu
Bonjour Je mets car ne peut pas mettre 0 !!! Commande effectuer il y as deux semaine aucun suivi de commande aucun numéro de commande paiement prélever Biensur plus au deuxième paiement prélever le double du montant initial personne ne répond au mail aucun service client rien pour moi c’est un site à fuir totalement car incompétent et pas du tout professionnel
Review om: Semrush
Improving Team Collaboration and SEO Success
Semrush has greatly improved our team's ability to work together across our global network of offices. With its comprehensive set of features, we are able to effectively track our site's performance and make strategic improvements that directly impact our rankings. One of the key benefits of using Semrush is its ability to provide us with real-time data on our website's traffic and rankings. This allows us to quickly identify any areas that need improvement and take immediate action. By having access to this information at our fingertips, we can make data-driven decisions on how best to improve our search engine visibility.
Review om: Joyland
Varan jag köpte gick sönder och jag…
Varan jag köpte gick sönder och jag fick nästa dag en ny
Review om: bodum
Försökt göra en retur på en produkt men…
Försökt göra en retur på en produkt men kundtjänst har inte ens svarat mig på över en måndag. Fruktansvärt oseriöst.
Review om: SevenDay
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ Bank
Ni är välkomna på riktigt till era nya kunder. Dessutom detta ni försöka att ge U.P.S?! U:Unika. P: Privat. S: Services.
Review om: Foyer Global Health Insurance
Worst experience ever for my expat…
Worst experience ever for my expat insurance in China. Avoid at all costs. Unlike many other insurance companies no direct billing available with major clinics. First you have to pay your Foyer insurance premiums, next you have to pay for the invoices from clinics. When you submit your Invoice for reimbursment you receive an automatic reply that your claim will be processed as soon as possible. Weeks are passing, no reply and no chance to have any update on the progress. Same automated reply from claims email. WhatsApp clerk would read your messages and just ignore them. Wish I could read all the reviews before appling for Foyer's insurance.
Review om: Fanshop
Goede en snelle service
Goede en snelle service
Review om: E-Ville
Seriöst företag
Seriöst företag. Snabb hantering av reklammation! X-TREME fatbike stänkskärmar.
Review om: Vistaprint
Otroligt bra kort och kom tidigare än…
Otroligt bra kort och kom tidigare än väntat. Verkligen över förväntan hur snyggt det blev med min egna design som jag klistrade in som bild i deras online-verktyg. Rekommenderar starkt!
Review om: Apotek365
Fick paketet snabbt och smidigt
Fick paketet snabbt och fick 2 drogtester istället för 1 som jag beställde
Review om: Vuxenkul
rekommenderar
Snabb leverans. Inga problem. Enkelt att handla och prisvärt (det som handlades).
Review om: Allt-fraktfritt
Ris och ros
Extremt snabba leveranser! En reklamation sköttes även på ett mycket bra sätt, dock utan meddelande från kundtjänst. Kontaktvägarna under all kritik - ingen mailadress, telefonsvarare och meddelande genom formulär på hemsida avvisas i automatsvar. Det krävs ett registrerat konto hos Allt-Fraktfritt. Svar från kundtjänst har uteblivit.
Review om: Seat24 Sverige
Trots att seat24 i sina villkor skriver…
Trots att seat24 i sina villkor skriver "Tjänsten ”Ombokningsbar biljett” tillåter dig att boka om dina flygbiljetter även när de inte är ombokningsbara enligt flygbolagens regler." Hävdade seat24 att mina biljetter ej var ombokningsbara pga flygbolagets regler. Köpet av tillvalstjänsten var med andra ord 2000kr i sjön.
Review om: Sinful
Super jobbig med retur
Allt bra, men har beställt fel vara och nu det kostar för mig hälften av vara kostnad att returnera;(
Det som med mesta internet affär du vinner bara om allt går rakt, om något går snett då det kostar mer än i vanlig affärReview om: Adidas
Extremt dålig kunskap inom kundbemötande!
Extremt dålig kunskap inom teamet på Adidas! Jag skulle göra en beställning på ett par skor med en rabattkod. Det visade sig att koden inte gick in så jag chattade med en av era medarbetare som testade men det funkade inte. Hon sa att jag skulle lägga beställningen och sedan kontakta kundservice så lägger man in rabatten i efterhand när jag fått skorna. Sagt och gjort hämtade jag ut skorna och ringde för att få min rabatt. Trotts en konversation med er medarbetare innan beställningen gjordes sa kundservice nu att rabatten inte gick att göra. Nu behöver jag returnera skorna. Tack Adidas, det var sista gången jag litade på er!
Review om: Setapp
I installed SetApp/Clean my Mac and was…
I installed SetApp/Clean my Mac and was very pleased with the operation of this app which very quickly cleaned up the “loose ends” of using the Mac for nearly four years, and during an investigation of possible causes of poor battery performance. As a result I was able to induce a failure on a repeatable basis and the battery is now being replaced after triage by Apple.
Review om: Under Armour
No refund yet. Almost 1 month since order fail.
Ordered 4 for approx. 200 €. No confirmation or mail or anything. When contacting them by phone (they don't answer emails), they said that order was returned to them. I told them no notice was put in my mailbox or via email. They couldn't say why It's more than 1 month and the money has not been send to my account, so I guess I don't know if it's a real company yet or a phishing fraud
Review om: Shirtstore
Bra utbud
Shirtstore har ett utomordentligt utbud av t-shirtar, men deras leveranstid är allt för lång. Om man bor i Malmö och shirtstore finns i Trelleborg, ska det inte ta fem arbetsdagar totalt innan man har ordern på sitt postombud. Kan andra bolag som ligger långt ifrån Malmö skicka en order och ha den framme inomn 24 timmar, ska även shirtstore kunna klara detta.